Home | Contact Winkelwagen

Veel gestelde vragen

 

Waar kan ik de naam vermelden voor een gepersonaliseerde bestelling?

Tijdens het bestelproces kunt u na het invullen van uw adres gegevens in het veld commentaar de gewenste naam vermelden.

Wat is de levertijd?

Indien alles voorradig is streven we er naar om orders, na ontvangst van de betaling, binnen een week uit te leveren.

Kunnen bestellingen ook naar het buitenland worden verzonden?

Dit is geen probleem. Geef bij de adresgegevens aan waar het naar toe gezonden moet worden.
Woont u in België dan kiest u bij verzendmethode voor versturen naar België, brievenbuspost of pakketpost. Voor alle overige landen kunt u een willekeurige verzendmethode kiezen. Op het moment dat de bestelling bij ons binnenkomt zal er gekeken worden wat de juiste verzendkosten zijn en ontvangt u een email met daarin de aangepaste prijs.

Waarom kan ik niet kiezen voor brievenbuspost?

Veel van onze producten kunnen alleen worden verzonden als pakketpost. Als dit het geval is staat dit ook aangegeven bij het product.
Stickers groter dan 20x30 cm worden opgerold verzonden in een koker. Deze passen niet door de brievenbus en zal dan ook altijd worden verzonden als pakketpost.

Ik kan geen enkele verzendoptie gebruiken, hoe kan dit?

Aan al onze producten is een gewicht gekoppeld. De enige reden waar dit voor wordt gebruikt is dat hiermee wordt voorkomen dat mensen kiezen voor brievenbuspost i.p.v. pakketpost. Bij bestelling van meerdere artikelen kan dit soms problemen opleveren. Mocht dit het geval zijn stuur ons een mail met uw gewenste bestelling. Daarna zullen we u zo snel mogelijk op de hoogte brengen van de juiste bestel en betalingsgegeven zodat uw bestelling behandeld kan worden.




Agenda

Op dit moment
zijn er geen agenda
items

 
Kado service:
Laat uw kado inpakken en evt. samen met een leuke kaart verzenden naar wie u maar wilt.


Kadobon bestellen